דאבל דין לרכב אנדרואיד

מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד כולל התקנה בבית הלקוח

רדיו סיטי – שירות מכירות והתקנות של אביזרי רכב ומערכות מולטימדיה באתר הלקוח.

טכנאי רדיו סיטי מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות להתקנת מערכת דאבל דין אנדרואיד, במקום מערכת קיימת או שדרוג למערכת הרדיו דיסק מקורית.

לקבלת פרטים והצעות מחיר על מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה התקשרו אלינו בטלפון – 050-408-4768 או שילחו את פנייתכם דרך צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

למה דווקא דאבל דין לרכב אנדרואיד ולא דין אחד?

רדיו סיטי משווקת לכם מערכות מולטימדיה מכל הסוגים ובכל הגדלים של היצרניות המובילות בעולם.

אנו מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת שגם אתם תוכלו לבחור בהתקנת מערכת דאבל דין לרכב שלכם. אנו מבצעים את ההתאמות הנדרשות גם ברכבי יוקרה וגם ברכבים רגילים, ישנים וחדשים כאחד.

דאבל דין לרכב אנדרואיד

מערכות דאבל דין לרכב אנדרואיד הן המערכות המותקנות ברוב הרכבים החדשים אשר עולים על הכביש בישראל.

אולם לא בכולם. ראוי לזכור כי הדין (DIN) של המערכת דאבל או סינגל אינו מייצג כלל וכלל את איכותה של המערכת אלה רק גודל. ייעוץ בנושא איכות המערכת דברו עם נציגי השירות שלנו.

ההבדל בין דאבל דין לרכב אנדרואיד לבין דין יחיד הוא גודל הפתח בדשבורד אותו תכננו יצרני הרכב עבור מערכת המולטימדיה.

המידה דין – DIN מייצגת גודל סטנדרטי שמקורו בתעשיית הרכב הגרמנית וכיום הוא מקובל על יצרניות הרכב ויצרניות מערכות המולטימדיה המובילות בעולם.

דין אחד שווה לפתח בדשבורד בגודל 50 מ"מ גובה ו-180 מ"מ רוחב. דאבל דין הוא פתח כפול בגובהו כלומר, 100 מ"מ גובה ן-180מ"מ רוחב.

חשוב לציין כי אלו הן רק מידותיו החיצוניות של הפתח בדשבורד מידות אלה אינן מצביעות על עומק הפתח אשר משתנה מרכב לרכב בהתאם לעיצוב הפנים של הרכב.

כמו כן ראוי לזכור כי אלה הן מידות סטנדרטיות של יצרניות הרכבה המובילות ובשל כך מרבית מערכות המולטימדיה המקוריות יהיו בגודל דין אחד או דאבל דין ללא קשר לסוג המערכת ואיכותה.

מערכות מולטימדיה מקוריות מיוצרות על מנת להתאים הן לעיצוב הפנים והן למבנה הדשבורד אך ניתן להחליף ולהטמיע במקום מערכת מולטימדיה מקורית גם מערכת שונה במידותיה.

לשם כך יש צורך בהתקנה מקצועית של המערכת והטמעתה באופן שגם יהיה נוח לנהג וגם יעמוד בדרישות החוק.

נדגיש כי מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד ניתנת להתקנה והטמעה במרבית הרכבים העולים כיום על הכביש, וכן רכבים אשר בהן מותקנת כבר מערכת מולטימדיה מקורית שאינה אנדרואיד כי אם מערכת סגורה שאינה מאפשרת הורדת אפליקציות ליצירת אינטגרציה מלאה עם הטלפון הנייד.

גם ברכבים בהם מותקנת אך ורק מערכת שמע (רדיו דיסק) ניתן להטמיע מערכת דאבל דין אנדרואיד.

התקנה והטמעה של מערכת דאבל דין אנדרואיד

דאבל דין לרכב אנדרואיד

טכנאי רדיו סיטי מתמחים בביצוע התקנות סטנדרטיות של מערכת דאבל דין אנדרואיד והטמעת המערכת באופן מושלם בדשבורד הרכב.

אולם לטכנאי רדיו סיטי יתרון משמעותי בעיקר כאשר יש לבצע התקנה של מערכת דאבל דין אנדרואיד במקום מערכת שאינה דאבל דין או בכל מצב בו אין התאמה מוחלטת בין גודל המערכת לגודל הפתח.

ניסיון רב שנים של התקנת מערכות מולטימדיה של כלל היצרניות המובילות בכל סוגי הרכבים (מרכבי יוקרה פרטיים ועד רכבים רגילים מהשכרה) הביאו את מפעילי ניידות השירות של רדיו סיטי, טכנאי התקנות, לדרגת מיומנות ויצירתיות אשר מאפשרת להם להתאים ולהטמיע כמעט בכל רכב מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד אשר משדרגת ללא הכר את חווית הנהג והנוסעים כאחת.

שים לב! בכל מקרה בו אנו מתקינים מערכת מולטימדיה לרכב מומלץ להתקין שלט הגה אוניבסלי לרכב במידה ולא קיימת ברכב אפשרות להפעלת המערכת מגלגל ההגה ללא הסרת הידיים.

מחפשים מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד כולל התקנה בבית הלקוח. רדיו סיטי – שירות מכירה והתקנת אביזרי רכב ומערכות מולטימדיה באתר הלקוח. התקנת מערכת דאבל דין אנדרואיד בפריסה ארצית.

לקבלת פרטים והצעות מחיר על מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה התקשרו: 050-408-4768 או שילחו את פרטיכם דרך צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

ניתן לצרף לקריאת התקנה גם התקנה של מצלמות dvr לרכב, חיישני רוורס, מצלמות רוורס וכן שדרוג מערכת הקול על ידי התקנת רמקולים לרכב.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search