החלפת מערכת מולטימדיה בגולף דור 7 שנת 2015 ל 10 אינץ

מפרט הרכב:

החלפת מערכת מולטימדיה לרכב גולף דור 7 שנת 2015 מקורית למערכת מולטימדיה תואם מקור 10 אינץ חדישה ועדכנית על ידי טכנאי ההתקנות של רדיו סיטי – מכירה והתקנה של אביזרי רכב באתר הלקוח לחברות ארגונים ופרטיים.

טכנאי התקנות של רדיו סיטי מתמחים בביצוע שדרוגים והתקנות של אביזרי רכב ומערכות מולטימדיה. אנו מציעים לכם החלפה של המערכת המקורית המותקנת פולקסווגן גולף דור 7 למערכת מולטימדיה לרכב 10 אינץ חדישה. מערכת אשר מאפשרת שימוש במגוון אפליקציות ומהווה שדרוג משמעותי ביחס למערכת המקורית.

לבירור פרטים נוספים וקביעת מועד ומקום שמתאים לכם לביצוע ההתקנה צרו עמנו קשר בטלפון – 050-408-4768.

רדיו סיטי מתמחה בביצוע התקנת מערכת מולטימדיה לרכב באתר הלקוח בפריסה ארצית. טכנאי התקנות מיומן יגיע אליכם ויבצע את ההתקנה תוך שמירה והקפדה על שימור המראה האסתטי והעיצוב המקורי של הדשבורד.

במידה וברכבכם לא קיימת אפשרות שליטה מההגה במערכת המולטימדיה אנו ממליצים לכם להזמין במקביל התקנה של שלט הגה אוניברסלי לרכב על מנת לשפר את הבטיחות בנהיגה בהתאם לדרישות החוק.

ניתן להזמין בקריאה להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב שילוב התקנה של אביזרי רכב נוספים אשר משולבים במערכת המולטימדיה כגון – מצלמת רוורס, מגבר לרכב, החלפת רמקולים לרכב וכו`. כמו כן ניתן להזמין אביזרי רכב מומלצים נפרדים כגון – מצלמות dvr לרכב, מצלמות דרך מרימי שמשות וכו`.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search