מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור אופל אסטרה 2013-2016

מפרט הרכב:

שדרוג מערכת מולטימדיה לרכב אופל אסטרה 2013-2016 במערכת אנדרואיד פתוחה

החלפת מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ והתקנת מערכת אנדרואיד 10 תואם מקור

רדיו סיטי מתמחים בהתקנת מערכת מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור אופל אסטרה 2013-2016. אנו מספקים לכם מערכת אנדרואיד לרכב אשר כוללת מסך 10 אינץ אנדרואיד 8.1 2GB זיכרון. זאת מערכת אנדרואיד פתוחה אשר מאפשרת התקנה ושימוש בכל האפליקציות, יישומונים לבחירתכם.

שירות התקנות של אביזרי רכב בבית הלקוח בפריסה ארצית. לרשותכם נידות התקנה המופעלות על ידי מתקינים מוסמכים בעלי ניסיון רב, בהתקנת כל אביזרי הרכב כולל שדרוג והחלפה של מערכת מולטימדיה לרכב יוקרתי ו/או רכב רגיל. הטמעת המערכת בצורה אורגנית בדשבורד הרכב באופן שישמור על עיצוב הפנים המקורי.

החלפת מערכת מקורית במערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב אופל אסטרה 2013-2016

אנו מספקים ומתקינים לכם מערכת אנדרואיד לרכב עם מסך 10 אינץ במקום מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ סגורה שלא מאפשרת שימוש באפליקציות שלא הותקנו על ידי היצרן. מערכת אנדרואיד פתוחה משפרת באופן משמעותי את חווית הנהיגה והנסיעה ומאפשר התאמה אישית של האפליקציות הנבחרות לטעמו והעדפותיו של הנהג.

כפי שניתן לראות בתמונות המערכת החדשה שהיא מערכת אנדרואיד לרכב אשר כוללת מסך 10 אינץ אנדרואיד 8.1 2GB זיכרון משולבת באופן מושלם ברכב. המערכת מתחברת למערכת הסאונד המקורית של הרכב ואף למצלמות רוורס במידה וקיימות כאלה ברכב.

ניתן לשלב בהזמנת התקנה שדרוג של מערכת הסאונד על ידי התקנת רמקולים לרכב חדים או הוספת חיישני רוורס, או הזמנת התקנה של מצלמות dvr לרכב.

לבירורים והצעות מחיר לשדרוג והתקנת מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב אופל אסטרה 2013-2016 שלכם התקשרו לטלפון – 050-408-4768 או השאירו הודעה דרך צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search