שדרוג או החלפה למולטימדיה לרכב אנדרואיד

רדיו סיטי שירותי מכירה והתקנה של מולטימדיה לרכב אנדרואיד בבית הלקוח בפריסה ארצית.

אנו מציעים שירות מלא של ייעוץ מכירה והתקנת מולטימדיה לרכב אנדרואיד גם כאשר אין מותקנת ברכב מערכת מולטימדיה מקורית או או שיש לבצע את כל ההתאמות הנדרשות למערכת מולטימדיה אנדרואיד חדשה.

להצעות מחיר וקביעת מקום ומועד התקנה פנו לטלפון – 050-408-4768. נשמח לעמוד לשירותכם.

התקנות אביזרי רכב ומערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב

מערכת מולטימדיה אנדרואיד

חשוב לציין כי רדיו סיטי הנה חברה מובילה למכירה והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד, ואביזרי רכב. כולל מגוון התקנת מערכות לרכב ואביזרי רכב נלווים.

אנו מספקים לכם מערכות מולטימדיה לרכב אנדרואיד המתקדמות ביותר, מצלמות דרך לרכב dvr, מצלמות רוורס, חיישני רוורס, מרימי שמשות וכמובן מערכות אודיו הכוללות מגברים ורמקולים לרכב של היצרניות המובילות. ואביזרי רכב נוספים.

אנו מספקים שירותי התקנה באתר הלקוח, בעזרת ניידות שירות הפועלות בפריסה ארצית.

ניידות שירות אשר מופעלות על ידי מתקינים מיומנים בעלי ניסיון שהוסמכו לבצע התקנת מערכות לרכב כולל מולטימדיה לרכב אנדרואיד על שלל האפשרויות הטמונות במערכת זאת

מולטימדיה לרכב אנדרואיד שאין בו מערכת מולטימדיה לרכב.

כאשר לא מותקנת ברכב מערכת מולטימדיה ואתם מעוניינים בהתקנת מולטימדיה לרכב אנדרואיד.

יש לבצע מספר התאמות לשילוב המערכת באופן מושלם בלוח המחוונים. ללא קשר לגיל הרכב ומאפיינים ייחודיים לו.

טכנאי רדיו סיטי מיומנים בהכנת התשתית הנאותה שתאפשר הטמעה מיטבית של מולטימדיה לרכב אנדרואיד כך חווית הנהיגה וגם הנסיעה ברכב תשתפר פלאים.

יש לזכור כי בנוסף להכנת המיקום הפיזי לקליטת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד בדשבורד יש לבצע פעולות חיווט להתחברות למערכת אודיו קיימת.

או כאשר מתקינים מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד חדשה ומוסיפים בנוסף מערכת הגברה (רמקולים + מגבר) או מצלמות רוורס יש להכין את מערכת החיווט באופן שלא יפגע במערכות אלקטרוניות הקיימות של הרכב.

יש לזכור כי הטמעה לא מקצועית של מערכת מולטימדיה אנדרואיד גם ברכב ישן עלולה לגרום לתקלות שונות שמקורן במערכת האלקטרונית של הרכב.

כיום גם רכבים המיוצרים ברמת גימור בסיסית מצוידים בהכנה, תשתית להתקנת אנדרואיד לרכב או מערכת מולטימדיה אחרת. אך על מנת להתחבר ולוודא שנעשה שימוש בתשתית הקיימת.

מומלץ לפנות לבעלי ניסיון בהתקנת מערכת מולטימדיה לרכב בכל סוגי הרכבים.

החלפת מערכת מולטימדיה לרכב רגילה למולטימדיה לרכב אנדרואיד

רדיו סיטי מציעה לכם מעבר למולטימדיה לרכב אנדרואיד אשר מאפשר שילוב של אפליקציות (יישומונים) רבים במערכת מולטימדיה המותקנת ברכב. חלק מהרכבים החדשים מגיעים מצוידים במערכות מולטימדיה אנדרואיד.

יתרונותיה של מערכת זאת דומות ליתרונו של טלפון נייד מבוסס אנדרואיד והיא הזמינות הרבה של אפליקציות להורדה למערכת.

מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד הינה מערכת פתוחה שניתן להוסיף ולהסיר ממנה ישומונים ולהתאימה לטעמו של הלקוח בדיוק כמו הטלפון.

הטמעתה של מערכת זאת ברכב בו מותקנת כבר מערכת מולטימדיה דורשת אף היא ידע וניסיון על מנת ששלל המערכות הנלוות למערכות אלה יפעל בהרמוניה.

במרבית המקרים מחוברת מערכת מולטימדיה של הרכב לרמקולים (לעיתים אף מגבר לרכב). במערכת תשולב בהרבה מקרים מצלמת רוורס וחיישני רוורס שגם אותם יש לחבר ולהגדיר.

היתרון הגדול בהתקנת אנדרואיד לרכב הוא בכך שניתן באופן תמידי לעדכנו על ידי התחברות לאינטרנט.

אחת הסיבות הנפוצות שבגללן מעדיפים כה רבים מערכת מולטימדיה אנדרואיד היא היכולת להיעזר ב-Waze לניווט וכן היכולת לבחור ולהטמיע במערכת החדשה אין סוף אפליקציות על פי ההעדפה האישית שלהם.

רדיו סיטי שירותי מכירה והתקנה של מולטימדיה לרכב אנדרואיד בבית הלקוח בפריסה ארצית.

אנו מציעים שירות מלא של ייעוץ מכירה והתקנת מולטימדיה לרכב אנדרואיד גם כאשר אין מותקנת ברכב מערכת מולטימדיה מקורית או או שיש לבצע את כל ההתאמות הנדרשות למערכת מולטימדיה אנדרואיד חדשה.

להצעות מחיר וקביעת מקום ומועד התקנה פנו לטלפון – 050-408-4768. נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן לצרף לקריאת שירות התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב גם התקנת אביזרי רכב נלווים כגון חיישני רוורס, מצלמות לרכב רוורס, מצלמות dvr לרכב.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search