מולטימדיה תואם מקור לטויוטה ראב 4 שנת 2014

מפרט הרכב:

התקנת מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב טויוטה ראב 4 2014

החלפת מערכת מולטימדיה מקורית לרכב טויוטה ראב 4 2014 והתקנה של מערכת מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור ניפון בגרסה החדשה ביותר עם מסך 10 אינץ.

רדיו סיטי מתמחים בהתקנת מערכת מולטימדיה והתקנת אביזרי רכב בבית הלקוח. השירות בפריסה ארצית לבירורים – 050-408-4768

לפניכם תמונות של החלפת מערכת מולטימדיה מקורית לרכב טויוטה ראב 4 2014. במקומה אנו ביצענו התקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד בגרסה העדכנית ביותר הזמינה כיום עם מסך גדול של 10 אינץ. הטמעה של מערכת המולטימדיה בדשבורד הרכב ושילובה במערכת הסאונד בחיווט הקיים ברכב. מערכת מולטימדיה אנדרואיד פתוחה אשר מאפשרת לכם להוריד אפליקציות ויישומים מועדפים.

טכנאי התקנות של רדיו סיטי יגיעו אליכם על פי המיקום והמועד שנקבעו ויבצעו את ההתקנה במקום. רדיו סיטי מספקת לכם שירות שדרוג והתקנה של מערכת מולטימדיה תואם מקור לרכבי יוקרה, לרכבים רגילים ורכבים מיוחדים.

במידה ולא קיים בהגה הרכב שלט המאפשר שליטה והפעלה של מערכת המולטימדיה המקורית אנו ממליצים על התקנת שלט הגה אוניברסלי לרכב על מנת לאפשר לכם שליטה במערכת המולטימדיה ללא צורך בהסרת הידיים מההגה (בהתאם לחוק).

רדיו סיטי מתמחים בהתקנת מערכות מולטימדיה והתקנת אביזרי רכב בבית הלקוח. השירות בפריסה ארצית לבירורים – 050-408-4768. ניתן להזמין בקריאת שירות גם התקנת מצלמות רוורס או חיישני רוורס.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search