שדרוג מערכת מולטימדיה למיצובישי אאוטלנדר 7 אינץ למולטמדיה אנדרואיד 10 אינץ

מפרט הרכב:

שדרוג מולטימדיה מקורית אנדרואיד

שירות לבית הלקוח לשדרוג מולטימדיה מקורית אנדרואיד לרכב

רדיו סיטי מציע לכם שירות מכירה והתקנה להחלפה ושדרוג מולטימדיה מקורית אנדרואיד

לדוגמא: החלפת 7 אינץ מקורית ושדרוג למערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד 10 אינץ

האם גם לכם קשה לראות את מה שמוצג על מסך מערכת המולטימדיה המקורית שלכם? אינכם מצליחים ליהנות ממגוון האפשרויות המוצעות כיום לשיפור חווית הנהיגה והנסיעה, על ידי שימוש במערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד? ברכב החדש שלכם מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית אך היא ממש קטנה מדי לטעמכם?

כנראה שהפתרון הוא שדרוג מולטימדיה מקורית לאנדרואיד.

אנו ברדיו סיטי, ערוכים לתת מענה, לכל אותם המצבים בהם על אף שהשקעתם את מיטב כספכם ברכישת רכב חדש. מערכת המולטימדיה המקורית אינה עונה על צרכיכם. אנו מודעים לכך שמרבית הרכבים החדשים אכן עולים על הכביש מצוידים במערכת מולטימדיה לרכב מקורית. אולם מרבית הנהגים הצעירים רוכשים רכבים קטנים ומשתדלים לצמצם עלויות.

מערכת מולטימדיה מקורית ברכבים קטנים לא בהכרח מספקת את צרכי הנהגים ברכבים הקטנים. שדרוג מולטימדיה מקורית לאנדרואיד פותחת בפני הנהג אפשרויות שימוש רבות לצד יכולת עדכונים תמידית.

חשוב לציין כי גם בעלי רכבים גדולים חדשים יחסית פונים אלינו לשדרוג מולטימדיה מקורית לאנדרואיד. בחלק מהמקרים גם ברכב חדש לחלוטין מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית שאינה מספקת את בעליו של הרכב. אנו ברדיו סיטי נספקים לכם מערכות מולטימדיה תואמות מקור למרבית הרכבים הנעים על כבישי הרכב.

החלפת מערכת מולטימדיה 7 אינץ מקורית במערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד 10 אינץ מתבצעת על ידי שילובה באופן המיטבי בדשבורד הרכב תוך שמירה על המראה העיצובי של סביבת הנהיגה.

צירוף התקנת אביזרי רכב נלווים בשדרוג מולטימדיה מקורית לאנדרואיד

רדיו סיטי מתמחה בשיווק, מכירה והתקנה של אביזרי רכב ומערכת מולטימדיה לרכב והתקנתם בבית הלקוח. אנומספקים שירות לשדרוג מערכת מולטימדיה לרכב בפריסה ארצית.

מניסיוננו, במקרים רבים אנו ממליצים ללקוחותינו לצרף להזמנת החלפה של מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ, במערכת מולטימדיה אנדרואיד 10 אינץ, הטמעת אביזרי רכב נוספים אותם ניתן להתקין באותה קריאה.

ניתן לצרף לקריאת שירות להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב גם התקנה של מצלמות דרך מצלמות DVR לרכב / מצלמת תיעוד לרכב, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, שלט הגה אוניברסלי לרכב (כאשר לא קיימת אפשרות שליטה במערכת ללא עזיבת ההגה) וכן אביזרי רכב נוספים.

לקוחות רבים בוחרים לבצע שדרוג משמעותי ולהחליף באותה הזדמנות את מערכת האודיו ולשדרגה על ידי התקנה של רמקולים לרכב ואפילו הוספת מגבר לרכב. תהליך שדרוג זה מקפיץ את חווית הנסיעה והנהיגה ברכב לרמות של רכבי יוקרה.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר וקביעת מועד ומקום התקנה שמתאים לכם צרו עמנו קשר בטלפון – 050-4084768 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search