התקנת אביזרים למשאיות ונגררים

התקנת אביזרים למשאיות ונגררים - פרויקט לרכב ישראל, התקנת מצלמות על קרונות

התקנת אביזרים למשאיות ונגררים – התקנות מיוחדות

רדיו סיטי יודעים להתאים עבורך את המוצר שיענה על הדרישות הספציפיות שלך, גם אם יש צורך לבצע פיתוח או ייצור של חלקים על מנת להתאים עבורך את המוצר ולאפשר את התקנתו, אנחנו נעשה את זה, לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 050-408-4768 ונשמח לעזור.

רדיו סיטי מתמחה בעבודות התקנה מיוחדות. בין לקוחותינו חברות מנופים גדולות ומוכרות בישראל, חברות אוטובוסים ומשאיות, רכבת ישראל ועוד, בין הפרויקטים שביצענו ניתן למנות פרויקטים של אבזור אוטובוסים – מצלמות פנים וחוץ לאוטובוסים, פרוייקטים למשאיות – חיישני רוורס, חיישנים קדמיים וחיישני צד למשאיות, ופרוייקטים שגרתיים שותפים לחברות ליסינג והשכרה במספרים גדולים – החל מפרוייקטים של מאות ועד אלפי רכבים פרטיים.

טכנאי רדיו סיטי יגיעו גם להתקנה בודדת באתר הלקוח הפרטי.

רדיו סיטי מתמחים בהתקנת אביזרי רכב למספר ייעודים, אביזרי רכב משפרי הבטיחות בציי אוטובוסים ומשאיות. אביזרי רכב לצורכי אבטחה ואביזרי רכב לצורך מיגון.

בשנים האחרונות רדיו סיטי מעניקה שירותים לרכבת ישראל, בין העבודות שאנו מבצעים בפרוייקט זה ניתן למצוא התקנת מצלמות לרכב, SM-350 Wifi, קדמיות ואחוריות, לקרונות ולמשאיות מנוף, שנעות על פסי רכבת לצורך בנייה או תחזוקה של המסילה, התקנת המצלמות מספקת פתרון ומענה לצורך מקצועי ספציפי, של רכבת ישראל.

טכנאי רדיו סיטי ביצעו את הפרוייקט באתר רכבת ישראל כשהרכבים והנגררים על המסילה ולצורך ההתקנה היה עליהם לבצע התאמה וקיבוע של תושבות לצורך התקנה בטוחה של המצלמות.

המערכת כוללת צמד מצלמות אלחוטיות ומסך מדגם SM-350 אשר מאפשרות לאחר התקנתן צפיה בתמונה של אחת מהמצלמות והחלפה ביניהן וכן צפיה במסך מפוצל אשר יציג בו זמנית את התמונה משתי המצלמות במקביל. אחת המצלמות מציגה תמונת ראי כך שהיא מותאמת לנהיגה ברוורס.

בתמונות המצורפות ניתן לראות את עבודות התקנת המצלמות לרכב שביצעו טכנאי רדיו סיטי, בפרוייקט רכבת ישראל, למען שיפור הבטיחות והיעילות בעבודה כאשר יש צורך בחיבור מספר נגררים למשאית אחת והצורך בשליטה בהם גם בזמן תנועה קדימה, או אחורה.

תיאור התמונות

  1. תמונה 1: משאיות מנוף ונגררים על פסי הרכבת באתר ביצוע הפרוייקט. משאית מנוף המשמשת לביצוע עבודות תחזוקה ותשתית ומאחוריה הנגרר.
  2. תמונה 2: אחורי משאית המנוף עליה מותקנת המצלמה. המצלמה כפי שהיא מחוברת לאחורי המשאית.
  3. תמונה 3: המשאית רתומה לקרון נגרר ומיקום המצלמה מעל תושבת החיבור. טכנאי רדיו סיטי מבצע התקנה על הקרון הנגרר.
  4. תמונה 4: התאמה וחיבור התושבת לצד האחורי של הנגרר. חלק אחורי של קרון ללא המצלמה.

רדיו סיטי יודעים להתאים עבורך את המוצר שיענה על הדרישות הספציפיות שלך, גם אם יש צורך לבצע פיתוח או ייצור של חלקים על מנת להתאים עבורך את המוצר ולאפשר את התקנתו, אנחנו נעשה את זה, לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 050-408-4768 ונשמח לעזור.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:

גלריית התקנות:

Search