התקנת מצלמות למשאית

מצלמת רוורס למשאית ולרכבים כבדים

רדיו סיטי מתמחים במצלמת רוורס למשאית ולרכבים כבדים, לייעוץ ולפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 050-4084768 ונשמח לעזור.

התקנת ערכת מצלמות אלחוטיות למשאית או לרכבי הסעות, הערכה כוללת 2 מצלמות, ומסך לצפייה, המצלמות אטומות למים וניתן להתקין על ארגז המשאית מצלמה אחת ועל העגלה מצלמה שנייה, האפשרות של המלצות הן בלתי מוגבלות, המצלמות יכולות להיות מצלמות לצורך פיקוח על הציוד בעגלה או בארגז, מצלמות רוורס, ברכבי הסעה זה יכול להיות מצלמות לצפייה בנוסעים ועוד.

היתרון הגדול הוא שאין צורך בחיווט, מחברים את המצלמה האחורית למקור החשמל הכי קרוב, בד"כ לאחד הפנסים האחוריים, למסך לא בעיה לספק חשמל בגלל המיקום שלו.

יתרונות נוספים למצלמה זה שהיא אינפרה אדום ככה שאתם יכולים לראות בלילה ללא שום בעיה, והיא אטומה לחלוטין נגד גשם ולכן בחורף אין חשש שהיא תינזק.

מעוניין במצלמות רוורס לרכב שלך, בין אם זה משאית הובלה או משאית גרר, רכב הסעה או קרוואן או אפילו רכב פרטי רגיל, לכל שאלה או התייעצות תוכלו להתקשר אלינו לטלפון 050-4084768 ונציג מקצועי יענה על השאלות שלכם.

בתמונות המצורפות תוכלו לראות עבודה (אחת מרבות) שביצענו,

  • תמונה 1 – מבט מלמטה על המצלמה האחורית בארגז, בתמונה ניתן להבחין באנטנה של המצלמה ובנורות האינפרה אדום של המצלמה.
  • תמונה 2 – מציג את המשאית, בד"כ במשאית באורך כזה היה צורך לחווט חוט מקדמת המשאית עד לאחורי המשאית, דבר אשר היה גוזל זמן רב, במקרה של מצלמות אלחוטיות העבודה נחסכה (וגם הכבל) … יש צורך לכייל את המסך שיציג את התמונה שעל המצלמה.
  • תמונה 3 – ניתן לראות את המסך, כולל תושבת איכותית במיוחד, כולל מגן שמש למניעת סינוור, אנטנה לקליטת שידור המצלמות, וכבל חשמל מאחור.
  • תמונה 4 – מבט נוסף על המצלמה במצב דלוק.

לפרטים נוספים אודות התקנת מצלמות למשאיות ולרכבי הסעות התקשר אלינו בטלפון 050-4084768 – ונשמח לעזור.

להצעות מחיר ויעוץ – רדיו סיטי – 050-4084768 – נשמח לעזור

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search