החלפת מערכת מולטימדיה לרכב

החלפת מערכת מולטימדיה לרכב במערכת אנדרואיד לרכב

רדיו סיטי – החלפת מערכות מולטימדיה לרכב בבית הלקוח בזמן ומקום המתאימים לו. אנו מספקים שירות התקנות ותיקוים למערכות מולטימדיה לרכב בפריסה ארצית. השירות זמין לכל סוגי הרכבים כולל רכבי יוקרה, שטח ורכבים יד שנייה.

רדיו סיטי מתמחים בהחלפת מערכת מולטימדיה לרכב. שירות החלפת מערכת מולטימדיה לרכב בפריסה ארצית באתר הלקוח. ביצוע התאמות להחלפת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד או מערכת מקור, או תואמת מקור.

ניתן להחליף מערכת מקורית במערכת אנדרואיד לרכב גדולה ומשוכללת יותר.

להזמנת שירות למקום והזמן המתאים לכם צרו קשר בטלפון – 050-4084768 או דרך צור קשר ונשמח לשלוח אליכם את ניידת ההתקנות שלנו.

טכנאי רדיו סיטי פועלים בעלי ניסיון בהחלפת מערכת מולטימדיה לרכב והתאמה של מערכות חלופיות והטמעתן בלוח המכונים כך שישתלבו באופן מושלם וישמרו את עיצוב הפנים המקורי של הרכב.

ההתקנה מתבצעת על ידי התחברות למערכת החיווט המקורית של הרכב בעזרת מתאמים ייעודיים בלבד וללא פגיעה במערכת החשמל של הרכב.

למה להחליף מערכת מולטימדיה לרכב

ההתפתחות הטכנולוגית המהירה, היא כמובן הגורם מספר אחת, לכך כי מקובל מאוד להחליף מערכת מולטימדיה לרכב, גם ברכבי יוקרה ורכבים חדשים.

לא תמיד היצרן או היבואן מספקים את הרכב עם מערכת מולטימדיה לרכב.

לעיתים מערכת המולטימדיה המסופקת בקניית הרכב, גם במקרה של רכבי יוקרה, אינה מערכת חדישה והמשוכללת ביותר הזמינה אפילו בעת מסירת הרכב.

ההתפתחות הטכנולוגית יוצרת מצב שבו גם לקוחות בעלי אמצעים אינם זוכים לקבל את המערכות העדכניות ביותר.

ולכן זמן קצר לאחר קבלת הרכב החדש מחפשים מערכת אנדרואיד לרכב ומזמינים ברדיו סיטי החלפת מערכת מולטימדיה לרכבים חדשים.

מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב

הדוגמא הבולטת ביותר להחלפת מערכת מולטימדיה לרכב היא, מערכות המולטימדיה הסגורות המותקנות במרבית הרכבים.

מערכות אלה מוגבלות במגוון התוכניות והפעולות אותן ניתן לבצע בעזרתן ואינן מאפשרות שינוי או הוספה של תוכניות (אפליקציות) פעולה לאחר שהותקנו.

גם המתקדמות והמשוכללות במערכות סגורות אלה, אינו מאפשר עריכת שינוי בתפקודי המערכת. לא ניתן להוסיף או לגרוע ממערכת סגורה.

במרבית המקרים מבקשים לקוחות החברה להחליף מערכת מולטימדיה לרכב סגורה, במערכת מולטימדיה פתוחה.

המערכות הפופולריות ביותר הן מערכות המבוססות על מערכת ההפעלה אנדרואיד כך שניתן להוסיף להן אפליקציות ייעודיות ואף לסנכרן את מערכת המולטימדיה עם מכשירי טלפון או מדייה ניידים.

מערכות מולטימדיה אנדרואיד לרכב פופולריות ביותר כיום והן מגיעות במגוון רחב של גדלים, וניתן להתאים אותן למרבית הרכבים הנעים כיום על כבישי הארץ לעתים יש צורך במתאמים אותם ניתן להזמין מרדיו סיטי כחלק מהזמנת ההתקנה.

חשוב לציין כי גם ברכבים חדשים אשר עולים על הכביש לא תמיד מותקנת מערכת מולטימדיה שמספקת את בעלי הרכב במגוון האפשרויות שהיא מעניקה.

בלי קשר לגילו של הרכב ואיזה מערכת מולטימדיה מותקנת בו אנו ברדיו סיטי מאפשרים לכם לקוחותינו, לבחור באופן חופשי במערכת המולטימדיה לרכב, המתאימה ביותר לצרכים והתקציב העומד לרשותכם.

אנו מספקים לכם את המתאמים ומתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת שתוכלו ליהנות מהמערכת מולטימדיה החדשה שרכשתם.

סיבות להחלפת מערכת מולטימדיה לרכב

הסיבות שמובילות להחלפת מערכת מולטימדיה לרכב והתקנה של מערכת חדשה מגוונות ויש להן שתי סיבות עיקריות.

מערכת מולטימדיה תקולה שלא כדאי או לא ניתן לתקנה או לחלופין החלטה של בעל הרכב לשדרג את מערכת המולטימדיה ברכבו ולהתקין מערכת חדשנית שתאפשר לו לשפר משמעותית את חווית הנסיעה של הנהג והנוסעים.

במרבית המקרים הלקוחות בוחרים מערכת אנדרואיד לרכב שתחליף את המערכת הקיימת.

החלפת מערכת מולטימדיה לרכב בשל תקלה

מערכת מולטימדיה לרכב הייתה בעבר אביזר רכב יקר ונדיר, אך מזה שנים, ברבים מהרכבים מותקנות מערכות מולטימדיה לרכב מקרויות.

מערכות שהותקנו על ידי היצרן או היבואן או מערכות שהרוכש התקין ביוזמתו, לאחר רכישת הרכב.

לעיתים חדלה המערכת לפעול, ולא ניתן לתקנה או שעלות התיקון, אינה מצדיקה את ההשקעה. עדיף לעיתים להחליף מערכת מולטימדיה לרכב אשר עלות תיקונה גבוה, במערכת חדשה, אשר במרבית המקרים, תהייה משוכללת ותציע מגוון רכב של פונקציות שלא היו קיימות במערכת המקולקלת.

להזמנת החלפת מערכת מולטימדיה לרכב, שדרוג למערכת אנדרואיד לרכב, ומעבר למערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד התקנות, תיקונים ושדרוג באביזרי רכב נלווים כגון מצלמות רוורס, חיישני רוורס או מצלמות לרכב.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר בטלפון: 050-4084768 או דרך צור קשר לקבלת פרטים והזמנת שירות. ונשמח לשלוח אליכם את ניידת ההתקנות שלנו.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search