התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מיצובישי אאוטלנדר שנת 2010

מפרט הרכב:

התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מיצובישי אאוטלנדר שנת 2010. החלפת מערכת מקורית רדיו דיסק במערכת מולטימדיה אוניברסלית רגילה עם מתאמים. כפי שניתן לראות בתמונות. גם כאשר מדובר ברכב שאינו חדש, ולא קיימת בו מערכת מולטימדיה לרכב. טכנאי התקנות של רדיו סיטי, מיומנים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות, על מנת שמערכת מולטימדיה לרכב חדשה, אשר מותקנת במקום מערכת אודיו המקורית תוטמע, תשולב בדשבורד באופן מושלם. כמובן שהטכנאי מספק לכם את כל המתאמים הנדרשים על מנת להתחבר למערכת החיווט הקיימת ברכב.

שימו לב לעבודת הגימור של הטכנאי במקרה זה. התמונה הממחישה את מראה מערכת מולטימדיה למיצובישי אאוטלנדר 2010 לאחר ההתקנה משקפת את היכולות הטכניות, הניסיון רב השנים והידע של מתקיני מערכות המולטימדיה של רדיו סיטי בכל סוגי הרכבים.

רדיו סיטי מציע לכם שירותי התקנת אביזרי רכב ומערכת מולטימדיה לרכב בפריסה ארצית באתר הלקוח. אנו מפעילים ניידות שירות להתקנת כל אביזרי הרכב במיקום המתאים ללקוח, על פי לוח זמנים מתואם עם הלקוח מראש. ניתן לשלב בקריאת שירות להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב מיצובישי אאוטלנדר 2010 גם התקנת מצלמות רוורס, חיישני רוורס, מרימי שמשות לרכב ועוד.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר, וקביעת מועד ומקום מתאימים לכם צרו עמנו קשר בטלפון – 050-4084768 או דרך צור קשר באתר

שירות לתיקון מערכת מולטימדיה לרכב הכולל פירוק ואיסוף. החזרה והרכבה מאתר הלקוח על פי לוח זמנים שנקבע מראש. כולל אחריות על התיקון.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search