התקנת מולטימדיה אנדרואיד אוניברסלית עבור MG 350 שנת 2015

מפרט הרכב:

החלפת מערכת מקורית והתקנת מולטימדיה אנדרואיד אוניברסלית ברכב MG 350 שנת 2015

רדיו סיטי – התקנת מערכת מולטימדיה לרכב באתר הלקוח

שדרוג מערכת מקורית של היצרן, והתקנת מולטימדיה אנדרואיד אוניברסלית ברכב MG 350 שנת 2015. התאמה והטמעה של מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד CAGE פתוחה וחדישה, בדשבורד, באופן ששומר על עיצוב הפנים המקורי של הרכב.

רדיו סיטי מתמחים בהתקנת מערכת מולטימדיה לרכב במקום המערכת המקורית המותקנת ברכב. שירות התקנות בבית הלקוח על ידי ניידות שירות הפועלות בפריסה ארצית. טכנאי התקנות של רדיו סיטי הינם בעלי ניסיון רב בתחום התקנה ושדרוג מערכות מולטימדיה גם ברכבי יוקרה וגם ברכבים רגילים. ניתן לצרף לקריאת שירות התקנת אביזרי רכב נספים.

לבירורים והצעות מחיר פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768 ונשמח לעמוד לשירותכם.

התקנת מולטימדיה אנדרואיד אוניברסלית ברכב MG 350 שנת 2015 מהווה שדרוג משמעותי לחווית הנהג והנוסעים. מערכת מולטימדיה אנדרואיד אוניברסלית CAGE הינה מערכת פתוחה המאפשרת התקנת מבחר גדול של יישומים על פי בחירתכם. המערכת מאפשרת שליטה מלאה מגלגל ההגה במידה וקיים שלט הגה מקורי. במידה ולא קיים שלט הגה מקורי אנו ממליצים על התקנת שלט הגה אוניברסלי לרכב אשר מאפשר לכם נהיגה בהתאם לדרישות החוק ללא הורדת ידיים מההגה.

מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב מאפשרת לכם לשלב כמובן מצלמות רוורס, ובמקביל להתקין חיישני רוורס. המערכת מסתנכרנת אוטומטית עם הטלפון וכך חוסכת מכם את הצורך בשימוש בטלפון בעת הנהיגה. ניתן לשלב בהתקנת המערכת גם שדרוג מערכת הסאונד ברכב על ידי התקנת מגבר לרכב או שדרוג הרמקולים המותקנים ברכב.

לבירורים והצעות מחיר פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768 ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search