מערכת מולטימדיה לדייהטסו טריוס 2010 אנדרואיד אוניברסלית 8.1 – CAGE

מפרט הרכב:

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד אוניברסלית 8.1 – CAGE לדייהטסו טריוס 2010 במקום מערכת רדיו דיסק רגילה.

שדרוג דייהטסו טריוס 2010 והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב מבוססת אנדרואיד CAGE 8.1 עם כל אפליקציות האינטרנט. לבירורים, הצעות מחיר, הזמנות וקביעת מועד ומקום המתאים לכם פנו
בטלפון – 050-408-4768 או דרך צור קשר.

רוצה לשדרג את הרכב שלך? ברשותך דייהטסו טריוס שלא מותקנת בו מערכת מולטימדיה לרכב? אין צורך להגיע אלינו. אנחנו נגיע אליכם! טלפון אחד, בירור קצר לקביעה איזה מערכת מולטימדיה לרכב המתאימה לך, החלטה לגבי התקנת אביזרי רכב נוספים, קביעת מועד ומקום לנוחיותך ואחת מניידות השירות של רדיו סיטי אשר מספקת שירות התקנת אביזרי רכב בבית הלקוח בפריסה ארצית בדרך אליכם

רדיו סיטי מתמחים ביצוע התקנת מערכת מולטימדיה לרכב תואם מקור ברכבים שעדיין לא מותקנת בהם מערכת מולטימדיה לרכב. אנו מתמחים בשילוב מערכת מולטימדיה CAGE לרכב אנדרואיד אוניברסלית 8.1 בדשבורד הרכב בצורה שאינה פוגעת בעיצוב הפנים המקורי של הרכב על ידי התחברות למערכת החיווט המקורית של הרכב.

אנו ממליצים לכם להתקין שלט הגה אוניברסלי לרכב בכל מקרה בו מבצעים התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב, על מנת לאפשר לנהג להימנע מהצורך ל"הוריד ידיים מההגה". בהתאם לתקנות התעבורה הנאכפות כיום אנו רואים לנכון לעדכן כי במידה ולא קיימת ברכב שלכם אפשרות להפעלת מערכת המולטימדיה מגלגל ההגה ניתן בהתקנה מהירה לשלב שלט הגה אוניברסלי המופעל אלחוטית ללא צורך בחיווט נוסף. דברו עם נציג השירות.

ניתן לצרף לקריאת התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב דייהטסו טריוס 2010 התקנה של אביזרי רכב נלווים כגון חיישני רוורס, החלפת רמקולים לרכב, התקנת מרימי שמשות ועוד.

לבירורים, הצעות מחיר, הזמנות וקביעת מועד ומקום המתאים לכם פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768 או דרך צור קשר.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search