מערכת מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור מסך 9 אינץ לאופל אינסיגניה 2016

מפרט הרכב:

שדרוג מערכת מולטימדיה מקורית באופל אינסיגניה 2016 למערכת מולטימדיה אנדרואיד 9 אינץ תואם מקור

החלפת מערכת מולטימדיה לרכב אופל אינסיגניה 2016, שדרוג מערכת מולטימדיה רגילה מהיבואן אשר מוגבלת באפליקציות אינטרנטיות למערכת מולטימדיה תואם מקור 9 אינץ. התקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד מסך 9 אינץ פתוח לכל האפליקציות והיישומים ללא הגבלה 2 גיגה (GB) זיכרון מספקים לכם שדרוג מדהים של חווית הנסיעה לנהג וגם לנוסעים.

לבירור פרטים נוספים, הצעות מחיר להתקנת מערכת אנדרואיד ברכב שלכם וקביעת מועד ומקום מתאים לכם פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768. נשמח לעמוד לשירותכם

רדיו סיטי מתמחה בהתקנת מערכת מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור מסך 9 אינץ לאופל אינסיגניה 2016 והטמעת המערכת באופן מושלם בלוח המחוונים (דשבורד), במקום המערכת המקורית. מערכת זו מאפשר שילוב מלא ואינטגרלי של כל האפליקציות השימושיות וכן אביזרי רכב נלווים הנשלטים על ידי בקרת מערכת מולטימדיה לרכב המותקנת ברכב לדוגמא מצלמות רוורס וכו`.

שדרוג מערכת מולטימדיה לרכב כולל חיבור מלא למערכת שליטה מההגה של כל הפונקציות של מערכת המולטימדיה. במידה ולא קיימת ברכב מערכת שליטה מההגה אנו ממליצים להתקין שלט הגה אוניברסלי לרכב על מנת לאפשר שליטה מלאה על המערכת ללא הורדת ידיים מההגה כמתחייב על פי החוק.

רדיו סיטי מתמחה בהתקנת אביזרי רכב באתר הלקוח. אנו מפעילים מערך של ניידות התקנה המופעלות על ידי טכנאי התקנות מוסמכים ומיומנים אשר מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת שניתן יהיה לשלב מערכת מולטימדיה אנדרואיד חדישה זאת במקום המקורית. ניתן לצרף לקריאת התקנה גם התקנה של אביזרי רכב נוספים נלווים כגון חיישני רוורס, מצלמות רוורס, ניתן להזמין גם שדרוג רמקולים לרכב ומגבר לרכב וכו.

לבירור פרטים נוספים, הצעות מחיר להתקנת מערכת אנדרואיד ברכב שלכם וקביעת מועד ומקום מתאים לכם פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768. נשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search