מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד 8.1 לסקודה פאביה 2016-2017

מפרט הרכב:

החלפת מערכת מולטימדיה מקורית לסקודה פאביה -2016/17 והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד 8.1

מעוניינים בהחלפת מערכת מולטימדיה לרכב סקודה פאביה 2016 ו-2017 והתקנת מערכת מולטימדיה אנדרואיד 8.1? פנו אלינו ברדיו סיטי – שירות התקנת מערכת מולטימדיה לרכב וכן אביזרי רכב נוספים באתר הלקוח.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר וקביעת מועד להתקנת מערכת מולטימדיה ברכב שלכם פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לרשותך.

רדיו סיטי מבצעים החלפת מערכת מולטימדיה לרכב מקורית לסקודה פאביה והטמעת מערכת מולטימדיה לרכב מבוססת אנדרואיד 8.1 עם 2 ג`יגה בייט זיכרון.

מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד 8.1 משולבת באופן מלא עם כל הפונקציות המקוריות שפעלו במערכת המולטימדיה המקורית. המערכת מאפשרת שליטה מלאה כולל כל ההתראות של מחשבי הרכב המקוריים (כולל התראת איפוס אוויר), כולל שליטה מרחוק, מצלמות רוורס חיבורי בלוטוס לתקשורת סלולרית וכו`.

מערכת אנדרואיד פתוחה מאפשרת שילוב מלא של אפליקציות נוספות. המערכת החדשה מוטמעת באופן מושלם בדשבורד של הרכב ומצטרפת לעיצוב המקורי מבחינה חיצונית. המערכת משולבת מלא במערכת החיווט המקורית, ומאפשרת תצוגה מלאה של כל הפונקציות שהוצגו במערכת המקורית.

ניתן לצרף לקריאת התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד גם התקנת של אביזרי רכב נוספים כגון חיישני רוורס, מצלמות דרך או מצלמת dvr לרכב או שדרוג מערכת הסאונד והוספת רמקולים לרכב לשיפור חווית הנסיעה.

חשוב להדגיש כי בכל מקרה בו לא קיימת אפשרות שליטה מההגה על מערכת המולטימידה אנו ממליצים על התקנת שלט הגה אוניברסלי לרכב לשמירה על בטיחות הנהיגה ומניעת צורך בהסרת ידיים מההגה.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר וקביעת מועד להתקנת מערכת מולטימדיה ברכב שלכם פנו אלינו בטלפון – 050-408-4768 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לרשותך.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם?

מלאו את הטופס שלפניכם:
Search